Logo large — she goes lala

‘She goes Lala’ wordt de nieuwe naam voor PTC.

Waarom een
nieuwe merknaam?

Ter voorbereiding van een nieuwe merknaam gingen we uitgebreid te luister bij onze klanten. Wat waarderen zij aan onze collecties?

Al snel werd duidelijk dat onze prijs/kwaliteit verhouding bijzonder gewaardeerd wordt. Dat zullen we dus niet veranderen.

Maar we leerden ook dat onze klanten niet dromen van een glamourleven op de catwalk. Ze willen gewoon gelukkig zijn. Op hun manier. Puur. Lala.

Dit inspireerde ons om hier onze nieuwe merknaam van te maken. She goes Lala. Belgische mode, voor Belgische dames. 

Lala is de manier waarop onze klanten in het leven staan. Met een glimlach en een warm hart.

Op maat van de Belgische vrouw

Het ideale maatje… bestaat dat wel? Jawel. 
Op voorwaarde dat je niet alleen rekening houdt met grootte, maar ook met leeftijd. 

Dat een ‘gemiddeld’ dameslichaam de voorbije decennia is geëvolueerd, wisten we natuurlijk al. Belgische vrouwen zijn doorheen de recentste 30 jaar groter en breder geworden. Maar even belangrijk is dat het lichaam ook verandert naargelang de leeftijd. 

Samen met HoGent ontwikkelden we eigen maattabellen op basis van 3D bodyscans van 2500 Belgische vrouwen binnen onze doelgroep (35 tot 65 jaar). 

Dankzij de gegevens uit die studie stelden we onze vertrouwde maattabellen bij, waardoor onze She goes Lala collecties nog beter zullen passen. Ja. Ook dat maakt ons uniek.

Decorations

Een logo
dat danst

Ook het nieuwe logo kwam er niet zomaar.
Het zal voor trouwe klanten best wel wennen zijn. Het vroegere PTC logo was trouwens zeker niet verkeerd. Het was sterk en krachtig.

Maar geef toe: PTC klonk niet echt swingend in de oren hé…

De hartelijkheid, die zo typerend is voor onze klanten, komt dan ook veel meer tot uiting in een naam als ‘She goes Lala’.

She Goes Lala is meer dan een merk. Het is een statement.
 

Foto’s met een tikkeltje Lala

Al van bij de eerste kennismaking met Morgane Gielen wisten we: dit wordt onze fotografe. Waarom? Omdat ze mensen op een andere manier in beeld weet te brengen. Morgane belicht de ‘schoonheid’ van mensen. Puur. Ongeacht de leeftijd en de fysionomie. Wie haar naam even googelt zal meteen begrijpen waarom ze zo bejubeld wordt door diverse modebladen. Of waarom ze door het tijdschrift Marie Claire ‘a woman to watch’ wordt genoemd. She goes Lala!

Decorations

Proef de
She goes Lala
feeling

De ‘Lala’ feeling kan je ook opsnuiven op sociale media. Daar gunnen we je graag een blik achter de schermen; Je krijgt er als eerste een glimp te zien van de nieuwe collecties en creaties, leuke filmpjes (en bloopers), tips, acties, getuigenissen…

En natuurlijk vinden we het ook zeer fijn wanneer jij jouw ‘lala’-momenten met ons deelt. Instagram, Facebook, Pinterest, Youtube? Follow us!

Met She goes Lala willen we mee bouwen aan de momenten van geluk van onze klanten.

Let's go Lala together

Heart